27 Nisan 2017 Perşembe

KAYI OKULLARI MARŞI


Ufukta hızla yükselen güneşe selam çak.
Bilgiye cesarete umuda selam çak.
Seni, beni, onu biz yapan bizim yapan
Bizi aile yapan okula selam çak.
Bir Kayı selamı çak.

Özgür hissetmeye, kendin olmaya,
Özgün bi yol seçip hedefe varmaya,
Adını tarihe ellerinle yazmaya,
Söz verdiğin ana, sana selam çak.
Bir Kayı selamı çak.

İki ok bir yay, yay ellerim.
Yayın üstündeki dünya benim.
Ben geçmişim ben bugünüm ben geleceğim.
Güneşle her sabah yeniden doğan benim.

Yeryüzünde toprak, gökyüzünde yıldız
Yeşeren de parlayan da yanan da benim.

Aydınım, çağdaşım, Türk'üm, yürekliyim
Kayı benim geçmişim; ben, geleceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÜNİVERSİTE TERCİHLERİ BAŞLADI

30 Haziran Cumartesi ve 1 Temmuz Pazar günü 3 oturumda gerçekleşen 2018 YKS sonuçlarının 31 Temmuz’da açıklanmasının ardından TYT (Teme...